Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Ο Άντερ εξετάζει ναι μεν και άλλες περιπτώσεις για να είναι έτοιμος σε περίπτωση που δεν αποκτήσει τον συμπατριώτη του, όμως είναι διατεθειμένος να δώσει ακόμη λίγο χρόνο στον Τόνιο για να ξεκαθαρίσει με την Ρεάλ Σοσιεαδάδ.
Οι πληροφορίες μας λένε πως ο ίδιος ο τερματοφύλακας προσπαθεί να πάρει μια καλή αποζημίωση από την Ισπανική ομάδα, να μείνει ελεύθερος και να διαπραγματευτεί με την ΑΕΚ για να ξαναφορέσει τα κιτρινοπράσινα.
Αυτό περιμένουν και οι Λαρνακείς λοιπόν, να μείνει ελεύθερος ο Τόνιο και… κάπως έτσι θα ανοίξει ο δρόμος της επιστροφής του.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




