Νέο Συμβούλιο εξέλεξε ο Παγκύπριος Οδοντιατρικός Σύλλογος

Νέο Συμβούλιο εξέλεξε ο Παγκύπριος Οδοντιατρικός Σύλλογος

Νέο Συμβούλιο εξέλεξε ο Παγκύπριος Οδοντιατρικός Σύλλογος για την τριετία 2019-21.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, ο  Παγκύπριος Οδοντιατρικός Σύλλογος αναφέρει ότι νέος πρόεδρος εξελέγη ο Βρασίδας Φιλιππίδης, ενώ αντιπρόεδρος ο Παύλος Παπαγεωργίου, με γραμματέα τον  Μάριο Ζωσιμά και Ταμία τον Αντώνη Αντωνίου.

Επίσης, Πρόεδρος Επιστημονικής Επιτροπής εξελέγη η Ελένη Αττίκη και Πρόεδρος Επιτροπής Επαγγελματικής Δεοντολογίας ο Παντελής Κωμοδρόμος

Τα μέλη του οδοντιατρικού Σώματος είναι:

-Νίκος Παπαδόπουλος

-Κύπρος Γαβριηλίδης

-Σωτήρης Παπαπέτρου

-Νίκος Καλαμαράς

-Σάββας Χριστοφίδης

-Νέαρχος Παναγή

-Παρασκευάς Παρασκευά

-Δημήτρης Πορτίδης

-Ελίνα Ιωάννου

-Λάμπρος Σωκράτους

-Νεόφυτος Δρίτσας

-Χρίστος Κρόκος

-Χρίστος Σαμάρας

-Μαρίνα Καλλή

-Ιωάννα Ορφανού

-Θωμάς Κούτρας

-Χρυστάλλα Χαραλάμπους

Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.