ΑΓ. ΝΑΠΑ: Μαχαιρώματα έξω από νυχτερινό κέντρο – Τρία πρόσωπα στο νοσοκομείο

ΑΓ. ΝΑΠΑ: Μαχαιρώματα έξω από νυχτερινό κέντρο – Τρία πρόσωπα στο νοσοκομείο

Τρία πρόσωπα νοσηλεύονται τραυματίες στο νοσοκομείο, έπειτα από συμπλοκή που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης (27/8) στην Αγ. Νάπα.

Το σοβαρό επεισόδιο, όπου τα τρία πρόσωπα φαίνεται να τραυματίστηκαν από μαχαίρι, σημειώθηκε γύρω στις 3:00 τα ξημερώματα, έξω από νυχτερινό κέντρο στην Αγία Νάπα.

Σημειώνεται ότι στο επεισόδιο, φαίνεται να εμπλέκεται και τέταρτο πρόσωπο.

Ο ένας εκ των τραυματιών, χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση και η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή. 

Μέλη του ΤΑΕ Αμμοχώστου βρίσκονται στο σημείο για εξετάσεις, ενώ η σκηνή έχει αποκλειστεί.

Περισσότερα σε λίγο…

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.