Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Ωστόσο, φαίνεται πως υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος.
Μητέρα –μονογονιός- εξέφρασε κάτω από δημοσίευση τη συμπάθειά της και τη συμπαράστασή της προς τον διευθυντή Λοΐζο Σέπο. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά του έπλεξε το εγκώμιο.
«Κρίμας τον άνθρωπο να περνά τέτοια δοκιμασία άδικα» σημειώνει και προσθέτει: «…χωρίς να του το ζητήσω μου υποσχέθηκε ότι δεν θα χρειάζεται να πληρώνω για ιδιαίτερα και θα αναλάμβανε τα πάντα με τους συναδέλφους του, γιατί είναι κρίμα να πληρώνουν μανάδες που μεγαλώνουν μόνες τα παιδιά τους. Άγιος άνθρωπος».

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




