Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σε γραπτή του δήλωση, ο Πρόεδρος Αναστασιάδης, συγχαίρει την κ. Κυριακίδου και εύχεται καλή επιτυχία στο έργο της σε αυτό τον νευραλγικό σημασίας τομέα για την υγεία και την ευημερία των Ευρωπαίων πολιτών.
Θέλω, προσθέτει, "να εκφράσω επίσης τη μεγάλη μου ικανοποίηση για την όλη σύνθεση της Επιτροπής, η οποία αποτελεί μια εξέχουσα και δυναμική ομάδα που απαρτίζεται από διακεκριμένες προσωπικότητες".
Την ίδια ώρα, αναφέρει, "θέλω να συγχαρώ τον απερχόμενο Επίτροπο κ. Χρίστο Στυλιανίδη και να τον ευχαριστήσω για το έργο που επιτέλεσε τα τελευταία πέντε χρόνια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την προσφορά του στον ευαίσθητο ανθρωπιστικό τομέα".
KYΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




