Μάνι – μάνι ο Παπασταύρου το ΕΚΑΝΕ! Θα τον… ακολουθήσουν και οι άλλοι που ΦΩΝΑΖΟΥΝ;

Μάνι – μάνι ο Παπασταύρου το ΕΚΑΝΕ! Θα τον… ακολουθήσουν και οι άλλοι που ΦΩΝΑΖΟΥΝ;

Όπως γνωατοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 16/9, η Ομόνοια έχει ζητήσει το συντομότερο δυνατό συνάντηση με τον πρόεδρο της ΚΟΠ, Γιώργο Κούμα, καθώς και με τον πρόεδρο της Επιτροπής Διαιτησίας, Μπερτράντ Λαγιέκ.

Τα λάθη της διαιτησίας του Γιώργου Νικολάου στο ντέρμπι ΑΕΚ – Ομόνοια, οδήγησαν τη διοίκηση της Ομόνοιας στο να καταγγείλει τον Κύπριο ρεφ, αλλά συνάμα να προβεί από τώρα, με το ξεκίνημα του πρωταθλήματος, στο να ζητήσει συνάντηση με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας και με τον πρόεδρο της επιτροπής διαιτησίας.

Διαβάστε περισσότερα στο ThemaSports

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE