Συνάντηση Ακιντζί με Σλοβάκο ΥΠΕΞ στη Νέα Υόρκη

Συνάντηση Ακιντζί με Σλοβάκο ΥΠΕΞ στη Νέα Υόρκη

Συνάντηση με τον ΥΠΕΞ της Σλοβακίας, Miroslav Lajcak, είχε στη Νέα Υόρκη ο Τ/κ ηγέτης Μουσταφά Ακιντζί.

 
Όπως ανακοινώθηκε στα κατεχόμενα, ο κ. Ακιντζί είπε κατά τη συνάντηση πως υπάρχει ένταση στην ανατολική Μεσόγειο "λόγω των μονομερών δραστηριοτήτων της ελληνοκυπριακής πλευράς για τους υδρογονάνθρακες".

Ενημέρωσε επίσης τον Σλοβάκο ΥΠΕΞ για την πρόταση της τ/κ πλευράς για μια κοινή επιτροπή για τους υδρογονάνθρακες.

Συζητήθηκε επίσης το Κυπριακό

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE