Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.
 kpe.jpg)
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Λακατάμιας, η Δήμαρχος Λακατάμιας, διερωτάται γιατί έχουν εφαρμοστεί από την Κυβέρνηση, δύο μέτρα και δύο σταθμά απέναντι σε άλλους Δήμους που χρωστούν στο Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων και απαιτεί διευκρινήσεις για τα κριτήρια με τα οποία διαγράφηκε το χρέος του Δήμου Αραδίππου από το Υπουργικό Συμβούλιο.
Η Δήμαρχος θα επανέλθει αφού ενημερώσει τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Προτίθεται επίσης να συζητήσει και με τους Δημάρχους των άλλων επηρεαζόμενων Δήμων, την απαράδεχτη αυτή κατάσταση, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί μετά την συγκεκριμένη απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου.
ΑΠΟ ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




