Τραμπ: H Γερμανία είναι από τις πολυτιμότερες συμμάχους των ΗΠΑ

Τραμπ: H Γερμανία είναι από τις πολυτιμότερες συμμάχους των ΗΠΑ

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απέτισε φόρο τιμής στη Γερμανία, μία από τις "πολυτιμότερες συμμάχους" των ΗΠΑ, με την ευκαιρία της 30ης επετείου από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου.

"Ο Ψυχρός Πόλεμος τελείωσε εδώ και καιρό, όμως τα τυραννικά καθεστώτα σε όλον τον κόσμο συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τις τακτικές καταδυνάστευσης του σοβιετικού τύπου ολοκληρωτισμού, που έριξαν ένα διαρκές σκοτάδι την Ιστορία" γράφει ο Λευκός Οίκος.

"Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τη Γερμανία, μία εκ των πολυτιμότερων συμμάχων μας, για να διασφαλίσουμε ότι η φωτιά της ελευθερίας καίει σαν αχτίδα ελπίδας και ευκαιριών για ολόκληρο τον κόσμο" συμπληρώνεται στην ανακοίνωση της αμερικανικής προεδρίας.

 Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.