Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Παρότι ήταν μία από τις τρεις παίκτριες που την περασμένη εβδομάδα επέστρεψε στο παιχνίδι, η Ελευθερία είχε και πάλι τη χειρότερη φωτογραφία με αποτέλεσμα να αποχωρήσει για δεύτερη φορά!
Το μοντέλο που συζητήθηκε από την πρώτη audition κερδίζοντας το golden pass, φωτογραφήθηκε με την Ελένη Ασημάκη, που δεν μπήκε στο παιχνίδι λόγω προβλήματος υγείας, ωστόσο δεν κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις. «Σου έκλεψε την παράσταση η Ελένη» σχολίασαν σχεδόν με μια φωνή οι κριτές για τη φωτογραφία της.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα
Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα ΕΔΩ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




