Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο Τούρκος υφυπουργός ανέφερε πως “είναι ύψιστης σημασίας το να στείλουμε το μνημόνιο στο κοινοβούλιο”, είπε ο Γιαβούζ Σελίμ Κιράν. Όπως είπε “η έγκρισή του από το κοινοβούλιο είναι κρίσιμη”, προσθέτοντας ότι “είναι σημαντικό όλα τα κόμματα (που εκπροσωπούνται στο κοινοβούλιο) να στηρίξουν το Μνημόνιο”. Ανέφερε ότι με το Μνημόνιο η Τουρκία άσκησε τα δικαιώματά της που βασίζονται στο διεθνές δίκαιο, όπως ισχυρίστηκε, και πως το "μνημόνιο σίγουρα δεν αντίκειται στο διεθνές δίκαιο”.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




