ΚΥΠΡΟΣ-ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ: «Έσβησε» 18χρονος –Βρισκόταν σε κώμα τους τελευταίους δύο μήνες -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΚΥΠΡΟΣ-ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ: «Έσβησε» 18χρονος –Βρισκόταν σε κώμα τους τελευταίους δύο μήνες -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Σε βαρύ πένθος βυθίστηκε η οικογένεια 18χρονου, ο οποίος πάλεψε γενναία με σοβαρή ασθένεια, χάνοντας τελικά τη μάχη για ζωή. 

Πρόκειται για τον Mehmet Bilokçuoğlu, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή σε νοσοκομείο της κατεχόμενης Λευκωσίας, όπου νοσηλευόταν εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, με τους δύο τελευταίους μήνες να βρίσκεται σε κώμα.

Ο άτυχος νέος είχε «χτυπηθεί» από μυϊκή δυστροφία (DMD) και από τότε ανέβαινε το δικό του Γολγοθά μέχρι που η καρδιά του δεν άντεξε άλλο, «σβήνοντας» την Τρίτη 21/1.

Φίλοι, συγγενείς και πλήθος κόσμου τον αποχαιρέτησαν το απόγευμα της ίδιας μέρας, με δάκρυα στα μάτια.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE