Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, στόχος της πρωτοβουλίας είναι η δημιουργία ενός αποτελεσματικού δικτύου, όπου μέσα από τη συνεργασία θα ενισχύονται τα αποτελέσματα και ο θετικός αντίκτυπος των δράσεων, με απώτερο στόχο την ωφέλεια ολόκληρου του οικοσυστήματος.
Οι συμμετέχουσες εταιρείες θα συνεχίσουν να εφαρμόζουν τις δικές τους στρατηγικές βιωσιμότητας, αλλά παράλληλα θα συνεργάζονται με όλο το δίκτυο της πρωτοβουλίας Priceless Planet Coalition για την πραγματοποίηση κοινών δράσεων.
Μία από τις πρώτες δράσεις του δικτύου θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ανταμείβοντας κάθε επιβάτη για τη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών με τη φύτευση ενός δέντρου. Η συγκεκριμένη δράση θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται σε πόλεις που δραστηριοποιούνται οι εταίροι ανά τον κόσμο, όπως Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Στοκχόλμη, Ελσίνκι, Άγκυρα, και Βαρκελώνη.
Από ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




