Τέλος συναγερμού για την 17χρόνη: Εντοπίστηκε και είναι καλά

Τέλος συναγερμού για την 17χρόνη: Εντοπίστηκε και είναι καλά

Η αγωνία απο το βράδυ της Τετάρτης για την εξαφάνιση 17χρόνης, κορυφωνόταν όσο περνούσε η ώρα, ωστόσο η αστυνομία κατάφερε να την εντοπίσει.

 

Τέλος ο συναγερμός για την εξαφάνιση της 17χρονης από το Παλιομέτοχο, της επαρχίας Λευκωσίας, της οποίας έχουν χαθεί τα ίχνη από τις 9.55π.μ.. Εντοπίστηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (30/1), από μέλη της Αστυνομίας, η 17χρονη, της οποίας είχαν χαθεί τα ίχνη, από το πρωί της Τετάρτης, στην επαρχία Λευκωσίας.

Οπως αναφέρει η αστυνομική ανακοίνωση η 17χρονη είναι καλά στην υγεία της.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.