Κουβέιτ: Από Ιράν τα θετικά κρούσματα του κορωνοϊού

Κουβέιτ: Από Ιράν τα θετικά κρούσματα του κορωνοϊού

Το Κουβέιτ ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη (25/02) ότι τρεις ακόμη υπήκοοί του βρέθηκαν θετικοί στον κοροναϊό, όλοι εκ των οποίων είχαν επιστρέψει από το Ιράν, μετέδωσε το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων KUNA.

Οι τρεις αυτοί άνθρωποι, που βρίσκονται σε σταθερή κατάσταση, έχουν τεθεί σε καραντίνα. Ο συνολικός αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων στο Κουβέιτ ανέρχεται πλέον σε οκτώ, μετέδωσε το KUNA.

Χθες, το Κουβέιτ και το Μπαχρέιν επιβεβαίωσαν τα πρώτα κρούσματα του νέου κοροναϊού σε ανθρώπους που είχαν επισκεφθεί το Ιράν, το οποίο έχει καταγράψει 61 κρούσματα εκ των οποίων 14 θανατηφόρα, μετέδωσαν τα κρατικά μέσα ενημέρωσης των χωρών αυτών.

Από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Την πρόθεση για διορισμό ομάδας ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για την υπόθεση «Κράτος Μαφίας» μετά την παράδοση του πορίσματος της Ανεξάρτητης α Αρχής κατά της Διαφθοράς συζήτησε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο.

BEST OF TOTHEMAONLINE