Θετικός στον κορωνοϊό ο υπουργός Πολιτισμού της Γαλλίας

Θετικός στον κορωνοϊό ο υπουργός Πολιτισμού της Γαλλίας

Ο υπουργός Πολιτισμού της Γαλλίας Φρανκ Ριστέρ προσβλήθηκε από τον νέο κοροναϊό, έγινε γνωστό τη Δευτέρα 9/3 από το γραφείο του στο Γαλλικό Πρακτορείο, υπογραμμίζοντας ότι ο υπουργός βρίσκεται σε «καλή κατάσταση», στο σπίτι του στο Παρίσι.

«Ο υπουργός βγήκε θετικός σήμερα», αφού εμφάνισε «συμπτώματα», διευκρίνισε το γραφείο του, σημειώνοντας πως ο Ριστέρ είχε παραστεί πολλές ημέρες την περασμένη εβδομάδα στην Εθνοσυνέλευση, όπου έχουν καταγραφεί πολλά κρούσματα.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE