Βέλγιο: Καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος ασθενούς με COVID19

Βέλγιο: Καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος ασθενούς με COVID19

Ο πρώτος θάνατος ασθενούς με COVID19 καταγράφηκε στο Βέλγιο. Την πληροφορία επιβεβαίωσε χθες βράδυ η Υπουργός Υγείας Maggie De Block.

Πρόκειται για έναν 74χρονο άνδρα ο οποίος είχε εισαχθεί στην Cliniques de l’Europe στις Βρυξέλλες.

Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE