Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Πρόκειται για τρεις Αιγυπτίους και μια αλλοδαπή γυναίκα, που προέρχονται από το περιβάλλον των άλλων προσώπων, που ήδη βρέθηκαν μολυσμένα από τον ιό, κυρίως από το κρουαζιερόπλοιο στο Λούξορ-Ασουάν.
Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας Χάλιντ Μεγκάχιντ δήλωσε -και γράφει ο αιγυπτιακός Τύπος- ότι «20 από τους 59 ασθενείς παρουσίασαν πλέον αρνητικά αποτελέσματα στις εξετάσεις για τον ιό μετά από νοσηλεία» και ότι «η κατάσταση τους είναι αρκετά σταθερή, ενώ εξακολουθούν να νοσηλεύονται, σύμφωνα με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
ΑΠΟ ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




