Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Η κάμερα του Πρωινό και η Μαρία Κοκολάκη συνάντησαν την ηθοποιό κι εκείνη απάντησε μόνο σε όσα ήθελε να απαντήσει…
“Αισθάνομαι περίεργα αλλά χαίρομαι”, είπε η Βάσω Λασκαράκη για το τέλος των γυρισμάτων του Έρωτας Μετά. Στην επίμαχη ερώτηση για την εκπομπή, η ηθοποιός αρκέστηκε να πει τα εξής:
“Δεν θα σας πω κάτι. Να είστε όλοι καλά, να μου ευχηθείτε να είμαι κι εγώ καλά. Να έχουμε ένα ωραίο καλοκαίρι, να έχουμε την υγειά μας. Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα. Σας ευχαριστώ πάρα πάτα πολύ!
]]>
Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα ΕΔΩ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




