Δ. ΣΥΛΛΟΥΡΗΣ: Αποχαιρετιστήρια συνάντηση με την Πρέσβη της Ολλανδίας

Δ. ΣΥΛΛΟΥΡΗΣ: Αποχαιρετιστήρια συνάντηση με την Πρέσβη της Ολλανδίας

Ο Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Δημήτρης Συλλούρης δέχθηκε σήμερα την Πρέσβη του Βασιλείου των Κάτω Χωρών κα Nathalie Jaarsma, με την ευκαιρία της αναχώρησής της από την Κύπρο.

Ο Πρόεδρος της Βουλής επαναβεβαίωσε τις φιλικές σχέσεις μεταξύ της Κύπρου και της Ολλανδίας και εξέφρασε τη βούληση για περαιτέρω εμβάθυνσή τους, ιδιαίτερα στο κοινοβουλευτικό επίπεδο. Eξέφρασε δε την επιθυμία όπως, μετά το πέρας της κρίσης που επέφερε η εξάπλωση του ιού Covid-19, τα Κοινοβούλια των δύο χωρών επιδιώξουν αύξηση των μεταξύ τους σχέσεων και ανταλλαγών.

Η Ολλανδή Πρέσβης εξέφρασε την εκτίμησή της για τις πολύ καλές σχέσεις που αναπτύχθηκαν μεταξύ της Πρεσβείας της Ολλανδίας και της Βουλής των Αντιπροσώπων στη διάρκεια της θητείας της στην Κύπρο, σημειώνοντας ότι το θετικό κλίμα και η ανοικτή επικοινωνία έχουν συμβάλει στην περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE