Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

"Δεν μπορούμε να δεχτούμε" τις αμερικανικές απόπειρες για τη "νομιμοποίηση" από τον ΟΗΕ "της πολιτικής της μέγιστης πίεσης". "Αυτό που λαμβάνουμε τελικά είναι μια ανεξέλεγκτη κλιμάκωση", δήλωσε ο Ρώσος Πρεσβευτής στον ΟΗΕ Βασίλι Νεμπένζια.
Ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Μάικ Πομπέο, ο οποίος μίλησε στην αρχή της συνεδρίασης, δεν συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη κατά την διάρκεια της παρέμβασης του Ρώσου αξιωματούχου.
ΠΗΓΗ: Από ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




