Καδής σε Γιολίτη: 'Ισόβια κάθειρξη σε όσους καίνε δάση'

Καδής σε Γιολίτη: 'Ισόβια κάθειρξη σε όσους καίνε δάση'

Αύξηση των ποινών για εμπρησμούς δασών, που θα φθάνουν την ισόβια κάθειρξη, εισηγήθηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης ο Υπουργός Γεωργίας Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Κώστας Καδής, ώστε "η ποινή να λειτουργεί ως πραγματικός αποτρεπτικός παράγοντας". 

Την ανάγκη για αύξηση των ποινών ώστε αυτές να καταστούν αποτρεπτικές τόνισε, απαντώντας σε ερωτήσεις στο πλαίσιο δηλώσεων του μετά την υπογραφή για τα αντιπλημμυρικά φράγματα Αραδίππου.
 
Ο κ. Καδής είπε πως φαίνεται ότι αρκετές από τις δασικές πυρκαγιές είναι κακόβουλες.

ΑΠΟ ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE