Πήγε στην Αστυνομία μετά το ντέρμπι ο Γρηγόρη – Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του

Πήγε στην Αστυνομία μετά το ντέρμπι ο Γρηγόρη – Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του

Ο αναπληρωτής πρόεδρος της Ομόνοιας, Δημήτρης Γρηγόρη, μετέβη στην Αστυνομική Διεύθυνση Λάρνακας αμέσως μετά το τέλος του ντέρμπι στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” ανάμεσα στην ομάδα του και την Ανόρθωση και προχώρησε σε καταγγελία, στην οποία αναφέρει τη λογομαχία που είχε με τον πρόεδρο της “Κυρίας”, Ευγένιο Χαμπουλλά.

Όπως υποστηρίζει επίσης στην καταγγελία του, τον εξύβρισαν, τον απείλησαν....

Διαβάστε την συνέχεια στο ThemaSports εδώ.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE