Πήγε στην Αστυνομία μετά το ντέρμπι ο Γρηγόρη – Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του

Πήγε στην Αστυνομία μετά το ντέρμπι ο Γρηγόρη – Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του

Ο αναπληρωτής πρόεδρος της Ομόνοιας, Δημήτρης Γρηγόρη, μετέβη στην Αστυνομική Διεύθυνση Λάρνακας αμέσως μετά το τέλος του ντέρμπι στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” ανάμεσα στην ομάδα του και την Ανόρθωση και προχώρησε σε καταγγελία, στην οποία αναφέρει τη λογομαχία που είχε με τον πρόεδρο της “Κυρίας”, Ευγένιο Χαμπουλλά.

Όπως υποστηρίζει επίσης στην καταγγελία του, τον εξύβρισαν, τον απείλησαν....

Διαβάστε την συνέχεια στο ThemaSports εδώ.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τα ερωτήματα που δεν απάντησε ο Αναστασιάδης: Οι σκιές που παραμένουν

Τα ερωτήματα που δεν απάντησε ο Αναστασιάδης: Οι σκιές που παραμένουν

Παρά τις εκτενείς απαντήσεις που έδωσε ο Νίκος Αναστασιάδης στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου για το πόρισμα της Αρχής κατά της Διαφθοράς, σειρά ζητημάτων παραμένουν στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης. Ο τέως Πρόεδρος επιχείρησε να αντικρούσει τις αναφορές που αφορούν το δικηγορικό του γραφείο, τα ταξίδια με ιδιωτικά αεροσκάφη και τις πολιτογραφήσεις ξένων επενδυτών, ωστόσο ορισμένα ερωτήματα εξακολουθούν να προκαλούν συζητήσεις.

BEST OF TOTHEMAONLINE