Πήγε στην Αστυνομία μετά το ντέρμπι ο Γρηγόρη – Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του

Πήγε στην Αστυνομία μετά το ντέρμπι ο Γρηγόρη – Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του

Ο αναπληρωτής πρόεδρος της Ομόνοιας, Δημήτρης Γρηγόρη, μετέβη στην Αστυνομική Διεύθυνση Λάρνακας αμέσως μετά το τέλος του ντέρμπι στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” ανάμεσα στην ομάδα του και την Ανόρθωση και προχώρησε σε καταγγελία, στην οποία αναφέρει τη λογομαχία που είχε με τον πρόεδρο της “Κυρίας”, Ευγένιο Χαμπουλλά.

Όπως υποστηρίζει επίσης στην καταγγελία του, τον εξύβρισαν, τον απείλησαν....

Διαβάστε την συνέχεια στο ThemaSports εδώ.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

LIVE - «Κράτος Μαφία» - Όλα τα βλέμματα στη διάσκεψη Αναστασιάδη

LIVE - «Κράτος Μαφία» - Όλα τα βλέμματα στη διάσκεψη Αναστασιάδη

Στη δημοσιότητα αναμένεται να δώσει σήμερα τις δικές του απαντήσεις ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης, σε σχέση με τα όσα καταγράφονται στο πόρισμα της Αρχής Κατά της Διαφθοράς για το βιβλίο «Κράτος Μαφία». Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιείται σε μια περίοδο έντονης πολιτικής συζήτησης και αυξημένου ενδιαφέροντος γύρω από τα ευρήματα της έρευνας. Όπως έχει ανακοινωθεί από το Πολιτικό του Γραφείο, ο κ. Αναστασιάδης θα τοποθετηθεί αναλυτικά επί όλων των ζητημάτων που τον αφορούν, παρουσιάζοντας τη δική του εκδοχή και τις θέσεις του για τα συμπεράσματα του πορίσματος, ενώ αναμένεται να δεχθεί και ερωτήσεις από τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης.

BEST OF TOTHEMAONLINE