Στις 17 Σεπτεμβρίου η επόμενη συνάντηση των στρατιωτικών αντιπροσωπειών Ελλάδας - Τουρκίας

Στις 17 Σεπτεμβρίου η επόμενη συνάντηση των στρατιωτικών αντιπροσωπειών Ελλάδας - Τουρκίας

Στις 17 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η επόμενη συνάντηση των στρατιωτικών αντιπροσωπειών Ελλάδας - Τουρκίας στο αρχηγείο του ΝΑΤΟ, σύμφωνα με ανακοίνωση του τουρκικού Υπουργείου Άμυνας, το οποίο αναφέρει ότι η σημερινή συνάντηση ολοκληρώθηκε. 


“Η συνάντηση σε στρατιωτικό επίπεδο των στρατιωτικών αντιπροσωπειών Τουρκίας -Ελλάδας στο αρχηγείο του ΝΑΤΟ για τις ‘μεθόδους αποκλιμάκωσης’  ολοκληρώθηκε. Η επόμενη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις 17 Σεπτεμβρίου”, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

 

ΠΗΓΗ: Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE