ΛΑΡΝΑΚΑ: Νέο πάρκο, στην Οδό Στεφανίδη δημιούργησε ο Δήμος

ΛΑΡΝΑΚΑ: Νέο πάρκο, στην Οδό Στεφανίδη δημιούργησε ο Δήμος

Στη δημιουργία ενός νέου πάρκου στην οδό Στεφανίδη προχώρησε πρόσφατα ο Δήμος Λάρνακας.

Σε γραπτή ανακοίνωση αναφέρεται ότι «για τις ανάγκες του πάρκου, ο χώρος εξοπλίστηκε με ολοκαίνουργια παιγνίδια τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις αναγκαίες προδιαγραφές για θέματα ασφάλειας συμφώνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα και τοποθετήθηκε δάπεδο ασφαλείας. Επίσης, τοποθετήθηκε αστικός εξοπλισμός όπως φωτισμός και παγκάκια, έγινε σχεδιασμός του χώρου και μονοπατιού και φυτεύτηκαν 98 δέντρα για τα οποία τοποθετήθηκε σύστημα ύδρευσης».

Ο Δήμος Λάρνακας «συνεχίζει την πολιτική του για δημιουργία πάρκων και νέων χώρων πρασίνου οι οποίοι έχουν ήδη εξευρεθεί στους οποίους θα γίνουν εργασίες στο προσεχές μέλλον. Η προσπάθεια αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση βασικών οδικών αρτηριών και άλλων σημείων της πόλης, σε ευχάριστες διαδρομές αλλά και σε πνεύμονες πρασίνου», καταλήγει η ανακοίνωση.

Aπό ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: Στόχος η δημιουργία ενός οργανισμού για την προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών

ΠτΔ: Στόχος η δημιουργία ενός οργανισμού για την προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών

Προσπάθεια κοινής προώθησης των δημόσιων και ιδιωτικών πανεπιστημίων της Κύπρου στο εξωτερικό, και τη δημιουργία ενός οργανισμού στα πρότυπα του British Council, ώστε να ενισχυθεί η προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών από το εξωτερικό γνωστοποίησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης, στον χαιρετισμό του κατά την Τελετή Απονομής Βραβείων και Αριστείων 2026 του Πανεπιστημίου Frederick στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας.