Στη θάλασσα θα ρίξει η Ιαπωνία το μολυσμένο από ραδιενέργεια νερό στη Φουκουσίμα

Στη θάλασσα θα ρίξει η Ιαπωνία το μολυσμένο από ραδιενέργεια νερό στη Φουκουσίμα

Η κυβέρνηση της Ιαπωνίας αποφάσισε να πετάξει μετά την επεξεργασία του το νερό που είχε μολυνθεί από ραδιενεργές ουσίες όταν σημειώθηκε το δυστύχημα στο εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας στη Φουκουσίμα το 2011 στη θάλασσα, μεταδίδουν σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων Jiji και άλλα ιαπωνικά ΜΜΕ.


Οριστική, επίσημη απόφαση αναμένεται να ληφθεί εντός του μήνα, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα.

Η εταιρεία Tokyo Electric - ή TEPCO - είχε αποθηκεύσει πάνω από ένα εκατομμύριο τόνους νερού μολυσμένου από τη ραδιενέργεια μετά την καταστροφή στον πυρηνικό σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στη Φουκουσίμα, που προκάλεσαν ο ισχυρός σεισμός και το τσουνάμι το οποίο ακολούθησε το 2011.

 

ΠΗΓΗ: Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE