Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Είναι πιθανόν να μολύνθηκε σε σύνοδο με τους ομολόγους του της ΕΕ τη Δευτέρα (12/10), στο Λουξεμβούργο, δήλωσε σήμερα Σάββατο (17/10) εκπρόσωπος του Υπουργείου του και πρόσθεσε ότι ο Υπουργός βρίσκεται σε απομόνωση.
"Μέχρι στιγμής είναι ασυμπτωματικός", δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων APA ο εκπρόσωπος. Για τον λόγο αυτόν, ο Υπουργός ακύρωσε τις προγραμματισμένες επισκέψεις του για τις προσεχείς ημέρες στη Μεγάλη Βρετανία, τη Δανία, την Ελλάδα και την Κύπρο. Για προληπτικούς λόγους όλα τα μέλη της κυβέρνησης θα υποβληθούν σε τεστ σήμερα.
Από ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




