Ελιάνα Χρυσικοπούλου: Επέστρεψε μετά την περιπέτεια με τον COVID-19

Ελιάνα Χρυσικοπούλου: Επέστρεψε μετά την περιπέτεια με τον COVID-19

Η περιπέτεια της με τον COVID-19 είχε αίσιο τέλος και πλέον η Ελιάνα Χρυσικοπούλου επέστρεψε στο Πάμε Δανάη υγιέστατη.

Η Δανάη Μπάρκα την υποδέχτηκε με ενθουσιασμό και έριξαν και έναν χορό, τηρώντας τις αποστάσεις ασφαλείας.

«Δεν το πιστεύω ότι είμαι εδώ. Σας έβλεπα από το σπίτι και έλεγα πότε θα έρθει η ώρα; Είμαι πανευτυχής και θέλω να στείλω και το μήνυμα ότι πραγματικά ο κόσμος εδώ μέσα με αντιμετωπίζει πάρα πολύ καλά, γιατί όπως έχω ξαναπεί υπάρχει πάρα πολύ bullying με το θέμα το κορονοϊού. Αλλά πραγματικά ο κόσμος εδώ πέρα χάρηκε πάρα πολύ που με είδε» είπε η Ελιάνα Χρυσικοπούλου.

]]>

Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Την πρόθεση για διορισμό ομάδας ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για την υπόθεση «Κράτος Μαφίας» μετά την παράδοση του πορίσματος της Ανεξάρτητης α Αρχής κατά της Διαφθοράς συζήτησε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο.

BEST OF TOTHEMAONLINE