Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Όπως θα δεις, είχαν ποζάρει και μαζί αγκαλιά, αλλά και με την κ. Λόλα Νταϊφά, η οποία τότε ήταν επικεφαλής των Δημοσίων Σχέσεων του ΑΝΤ1. Ο γνωστός φωτογράφος λοιπόν έγραψε: «Θα θυμηθώ μια ωραία συνάντηση που έγινε τον Μάιο του 1996 στο πλατό που γυρίζονταν ο Πρωινός καφές . Γιορτάστηκαν τα 5 χρόνια της εκπομπής με τις δυο οικοδέσποινες Ελένη Μενεγάκη και Ρούλα Κορομηλά που άφησαν με χρυσά γράμματα το όνομά τους στην εκπομπή και την σιδηρά κυρία των δημοσίων σχέσεων από το ξεκίνημα του καναλιού την κυρία Λόλα Νταϊφά». Δες την ανάρτηση του φωτογράφου

Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα ΕΔΩ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




