ΚΥΠΡΟΣ: Γυναίκες χάθηκαν στο μονοπάτι της φύσης στα Σπήλια - Άμεση κινητοποίηση της Αστυνομίας

ΚΥΠΡΟΣ: Γυναίκες χάθηκαν στο μονοπάτι της φύσης στα Σπήλια - Άμεση κινητοποίηση της Αστυνομίας

Πεζοπορία για δύο γυναίκες που πήγαν εκδρομή στα Σπήλια κατέληξε σε περιπέτεια.

Λίγο πριν τις 5 το απόγευμα του Σαββάτου 19/12 λήφθηκε πληροφορία, ότι δύο γυναίκες έχασαν τον προσανατολισμό τους, ενώ βρίσκονταν για πεζοπορία σε μονοπάτι της φύσης σε περιοχή του χωριού Σπηλιών. 

Άμεσα μέλη της Αστυνομίας μετέβησαν στην περιοχή όπου εντόπισαν τις δύο γυναίκες, τις οποίες μετέφεραν με ασφάλεια στην αφετηρία του μονοπατιού, όπου ήταν σταθμευμένο και το όχημά τους.

Οι δυο γυναίκες ήταν καλά στην υγεία τους και δεν επιθυμούσαν οποιαδήποτε ιατρική βοήθεια και ευχαρίστησαν την Αστυνομία για τη βοήθεια.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE