Σατσιάς: «Με αυτή τη νοοτροπία…» – Τι δήλωσε μετά το 2-2 με την ΑΕΛ

Σατσιάς: «Με αυτή τη νοοτροπία…» – Τι δήλωσε μετά το 2-2 με την ΑΕΛ

Ο προπονητής του Ερμή, Μαρίνος Σατσιάς, μετά το ισόπαλο 2-2 με την ΑΕΛ είπε στη δημοσιογραφική διάσκεψη τα εξής: 

«Συγχαρητήρια στους παίκτες, κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια, μπορούσαμε το τρίποντο, είχαμε ξεκάθαρες ευκαιρίες, είμαι πολύ ευχαριστημένος και πιστεύω μας αδικεί το σκορ. Με αυτό τον τρόπο και αυτή τη νοοτροπία θα έρθουν καλύτερα αποτελέσματα και θα πάμε πιο ψηλά, Συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια».

 

The post Σατσιάς: «Με αυτή τη νοοτροπία…» – Τι δήλωσε μετά το 2-2 με την ΑΕΛ appeared first on Thema Sports.

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE