Σάλος για «κορωνοπάρτι» με ουίσκι στην Ελληνική Αστυνομία

Σάλος για «κορωνοπάρτι» με ουίσκι στην Ελληνική Αστυνομία

Σάλο προκάλεσε, ειδικά στους κόλπους της ΕΛΑΣ, φωτογραφία με «κορωνοπάρτι» σε γραφείο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής. 

Στη φωτογραφία εμφανίζονται έξι αστυνομικοί με πολιτικά, αγκαλιασμένοι, χωρίς μάσκες, χωρίς μέτρα ασφαλείας, να πίνουν ουίσκι. Όλα αυτά συνέβησαν μέσα στα γραφεία της γραμματείας, ένα πάρτι που έγινε πριν από  τέσσερις με πέντε μέρες αναφέρει το Star. 

Η φωτογραφία των αστυνομικών, που την ανάρτησαν μόνοι τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκάλεσε και την αντίδραση συναδέλφων τους. 

Σημειώνεται ότι στο κέντρο επιχειρήσεων, στους ασυρμάτους επικοινωνίας, αλλά και στο τηλεφωνικό κέντρο του 100, ήδη υπάρχουν τουλάχιστον οκτώ άτομα που έχουν νοσήσει, ενώ η Αττική βρίσκεται και πάλι στην «κόκκινη» ζώνη από πλευράς κρουσμάτων, με τους αστυνομικούς να καλούνται να δώσουν οι ίδιοι το καλό παράδειγμα τήρησης των μέτρων προστασίας...

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.