Σάλος για «κορωνοπάρτι» με ουίσκι στην Ελληνική Αστυνομία

Σάλος για «κορωνοπάρτι» με ουίσκι στην Ελληνική Αστυνομία

Σάλο προκάλεσε, ειδικά στους κόλπους της ΕΛΑΣ, φωτογραφία με «κορωνοπάρτι» σε γραφείο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής. 

Στη φωτογραφία εμφανίζονται έξι αστυνομικοί με πολιτικά, αγκαλιασμένοι, χωρίς μάσκες, χωρίς μέτρα ασφαλείας, να πίνουν ουίσκι. Όλα αυτά συνέβησαν μέσα στα γραφεία της γραμματείας, ένα πάρτι που έγινε πριν από  τέσσερις με πέντε μέρες αναφέρει το Star. 

Η φωτογραφία των αστυνομικών, που την ανάρτησαν μόνοι τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκάλεσε και την αντίδραση συναδέλφων τους. 

Σημειώνεται ότι στο κέντρο επιχειρήσεων, στους ασυρμάτους επικοινωνίας, αλλά και στο τηλεφωνικό κέντρο του 100, ήδη υπάρχουν τουλάχιστον οκτώ άτομα που έχουν νοσήσει, ενώ η Αττική βρίσκεται και πάλι στην «κόκκινη» ζώνη από πλευράς κρουσμάτων, με τους αστυνομικούς να καλούνται να δώσουν οι ίδιοι το καλό παράδειγμα τήρησης των μέτρων προστασίας...

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Η Λευκωσία δεν αποδέχεται δημιουργικές ασάφειες στη βάση λύσης του Κυπριακού

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Η Λευκωσία δεν αποδέχεται δημιουργικές ασάφειες στη βάση λύσης του Κυπριακού

Η ολοκλήρωση της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη, έστειλε σαφή μηνύματα τόσο για τις επιδιώξεις της ελληνοκυπριακής πλευράς όσο και για τα όρια των διαπραγματεύσεων.

BEST OF TOTHEMAONLINE