Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος
Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

Αρχικά, το επικίνδυνο δάγκωμα αντιμετωπίστηκε από τη νοσηλεύτρια του Κέντρου Υγείας, η οποία συνέστησε στον 58χρονο να πάει και στο νοσοκομείο Κυπαρισσίας για να έχει πιο ολοκληρωμένη θεραπεία.
Πράγματι, εκείνος πήγε με ιδιωτικό όχημα στο νοσοκομείο, αλλά για να μπει μέσα υποβλήθηκε σε rapid test. Και τότε, δέχθηκε δεύτερη «κεραμίδα», καθώς διαπιστώθηκε ότι είχε προσβληθεί από τον κορωνοϊό!
ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




