Θ. Αντωνίου: «Αν έχουμε εμείς πρόβλημα στα εκτός, άλλοι έχουν στα εντός γι’ αυτό είμαστε ψηλά»

Θ. Αντωνίου: «Αν έχουμε εμείς πρόβλημα στα εκτός, άλλοι έχουν στα εντός γι’ αυτό είμαστε ψηλά»

Οι δηλώσεις του Θεόδωρου Αντωνίου, διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος της ΑΕΛ, μετά τη λήξη του ντέρμπι κόντρα στον Απόλλωνα.

Όλα όσα είπε: 

«Ήταν δίκαιη η νίκη μας. Δείξαμε ότι είμαστε μια πολύ καλή ομάδα. Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στο προπονητικό τιμ, στα παιδιά που έπαιξαν και σε αυτά που ήταν στον πάγκο. Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και θα δώσομε τη μάχη μας μέχρι το τέλος. Δεν έχει τελειώσει κάτι. Το ξέρουμε αυτό το πράγμα. Είμαστε συνειδητοποιημένοι. Παίζουμε πολύ καλό ποδόσφαιρο και θα συνεχίσουμε με αυτό τον τρόπο. Δίκαια βρισκόμαστε εκεί που είμαστε. Νιώθουμε αυτή τη θετική αύρα και αυτή μας ωθεί. Απομένουν πολλά παιχνίδια, όχι μόνο με τον Εθνικό. Αν έχουμε εμείς πρόβλημα στα εκτός, άλλοι έχουν στα εντός για αυτό είμαστε ψηλά. Θέλω να αφιερώσω τη νίκη αυτή στους χιλιάδες ΑΕΛίστες, αλλά ιδιαιτέρως στον θείο μου που έφυγε χθες από τη ζωή και ήταν ένας πιστός φίλαθλος της ΑΕΛ».

The post Θ. Αντωνίου: «Αν έχουμε εμείς πρόβλημα στα εκτός, άλλοι έχουν στα εντός γι’ αυτό είμαστε ψηλά» appeared first on Thema Sports.

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE