Λεμεσός: Ανοιχτή καφετέρια με θαμώνας που έβλεπαν ποδόσφαιρο - Πρόστιμο σε όλους

Λεμεσός: Ανοιχτή καφετέρια με θαμώνας που έβλεπαν ποδόσφαιρο - Πρόστιμο σε όλους

Κανονικά και με θαμώνες, που έβλεπαν ποδόσφαιρο, λειτούργησε το απόγευμα καφέ στη Λεμεσό.

Τόσο ο ιδιοκτήτης του καφέ, όσο και οι θαμώνες καταγγέλθηκαν από την αστυνομία.

Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Κυριακής, όταν στη διάρκεια ελέγχων που γίνονται από την αστυνομία, στα πλαίσια της προσπάθειας για αντιμετώπιση της πανδημίας, διαπιστώθηκε ότι συγκεκριμένο καφέ στη Λεμεσό λειτουργούσε κανονικά με την παρουσία θαμώνων που έβλεπαν ποδόσφαιρο.

Σύμφωνα με την αστυνομία, καταγγέλθηκαν τόσο ο υπεύθυνος όσο και οι θαμώνες. Ο υπεύθυνος του καφέ πήρε εξώδικό ύψους 750 ευρώ και δώδεκα θαμώνες, εξώδικα των 300 ευρώ έκαστος.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE