Λεμεσός: Ανοιχτή καφετέρια με θαμώνας που έβλεπαν ποδόσφαιρο - Πρόστιμο σε όλους

Λεμεσός: Ανοιχτή καφετέρια με θαμώνας που έβλεπαν ποδόσφαιρο - Πρόστιμο σε όλους

Κανονικά και με θαμώνες, που έβλεπαν ποδόσφαιρο, λειτούργησε το απόγευμα καφέ στη Λεμεσό.

Τόσο ο ιδιοκτήτης του καφέ, όσο και οι θαμώνες καταγγέλθηκαν από την αστυνομία.

Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Κυριακής, όταν στη διάρκεια ελέγχων που γίνονται από την αστυνομία, στα πλαίσια της προσπάθειας για αντιμετώπιση της πανδημίας, διαπιστώθηκε ότι συγκεκριμένο καφέ στη Λεμεσό λειτουργούσε κανονικά με την παρουσία θαμώνων που έβλεπαν ποδόσφαιρο.

Σύμφωνα με την αστυνομία, καταγγέλθηκαν τόσο ο υπεύθυνος όσο και οι θαμώνες. Ο υπεύθυνος του καφέ πήρε εξώδικό ύψους 750 ευρώ και δώδεκα θαμώνες, εξώδικα των 300 ευρώ έκαστος.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.