Στην Εντατική 15χρονη με επιπλοκές στην καρδιά από τον κορονοϊό - Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Πάτρας

Στην Εντατική 15χρονη με επιπλοκές στην καρδιά από τον κορονοϊό - Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Πάτρας

Στη ΜΕΘ COVID του Ρίου βρίσκεται 15χρονο κορίτσι από το Αγρίνιο, που είχε νοσήσει με κορονοϊό και παρουσίασε οξεία μυοκαρδίτιδα.

Το κορίτσι μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο Αγρινίου στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας για να εισαχθεί στην Εντατική Παίδων για να πάρει την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή σύμφωνα με το OPEN.

Η κατάστασή της είναι σταθερή και δεν έχει χρειαστεί να διασωληνωθεί. Οι γιατροί εκτιμούν ότι αν και αυτό το 24ωρο η υγεία της είναι σταθερή το κορίτσι θα διαφύγει τον κίνδυνο. Είναι το τέταρτο περιστατικό μεταφλεγμονώδους συνδρόμου στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Ρίου.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE