Τραγωδία στην Ελλάδα: Γιατρός βρέθηκε νεκρός σε υπόγειο χώρο νοσοκομείου – Αφήνει ορφανά δυο δίδυμα παιδιά

Τραγωδία στην Ελλάδα: Γιατρός βρέθηκε νεκρός σε υπόγειο χώρο νοσοκομείου – Αφήνει ορφανά δυο δίδυμα παιδιά

Γιατρός 41 ετών, που νοσηλευόταν στο Θριάσιο νοσοκομείο, βρέθηκε νεκρός το πρωί της Κυριακής σε εξωτερικό υπόγειο χώρο του νοσοκομείου, με τις πρώτες πληροφορίες να λένε ότι έβαλε τέλος στην ζωή του.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο θάνατός του ήταν ακαριαίος, ενώ στο νοσοκομείο έσπευσε η αστυνομία για καταθέσεις.

Ο 41χρονος, που εργαζόταν στο Κέντρο Υγείας Βύρωνα και ήταν πατέρας μικρών δίδυμων παιδιών, νοσηλευόταν στον τρίτο όροφο του νοσοκομείου στη χειρουργική κλινική, η οποία έχει μετατραπεί σε παθολογική με την τελευταία να φιλοξενεί covid περιστατικά.

Είχε εισαχθεί με σοβαρά παθολογικά προβλήματα, με την πρόγνωση της ασθένειάς του να μην είναι καλή.

Συνάδελφοί του τον περιγραφούν σαν έναν πολύ καλό οικογενειάρχη, καλό επιστήμονα και μαχητή ως άνθρωπο.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE