Έκρυβε στο στομάχι του 36 σακουλάκια με κοκαΐνη – Τον έπιασαν στο «Ελ. Βενιζέλος» (φωτογραφία)

Έκρυβε στο στομάχι του 36 σακουλάκια με κοκαΐνη – Τον έπιασαν στο «Ελ. Βενιζέλος» (φωτογραφία)

Με χειροπέδες κατέληξε ένας 33χρονος που κατάπιε 36 σακουλάκια που περιείχαν κοκαΐνης. Η σύλληψή του έγινε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, αστυνομικοί, στο πλαίσιο στοχευμένων ελέγχων που πραγματοποιούν για την αποτροπή εισαγωγής ναρκωτικών από χώρες της Αφρικής, εντόπισαν και συνέλαβαν τον 33χρονο, ο οποίος έφτασε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», προερχόμενος από τη Γουινέα.

 

Ο Νιγηριανός είχε καταπιεί 36 αυτοσχέδιες συσκευασίες κοκαΐνης, συνολικού βάρους 730 γραμμαρίων, οι οποίες κατασχέθηκαν, όπως και το κινητό του τηλέφωνο.

Ο 33χρονος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.

 

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE