Αβέρωφ: «Έχω εμβολιαστεί με το AstraZeneca, θέλω να συγχαρώ όλους» -ΒΙΝΤΕΟ

Αβέρωφ: «Έχω εμβολιαστεί με το AstraZeneca, θέλω να συγχαρώ όλους» -ΒΙΝΤΕΟ

Eμβολιάστηκε κατά της νόσου Covid-19 το πρωί της Δευτέρας (12/4) ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αβέρωφ Νεοφύτου.  

Έπειτα παραχώρησε δηλώσεις λέγοντας ότι «ήρθε η ώρα και της δικής μου ηλικίας, μόλις έχω εμβολιαστεί με το AstraZeneca σε μια εξαιρετική οργάνωση και θέλω να συγχαρώ τους λειτουργούς του Υπουργείου Υγείας, τον φίλο Υπουργό Υγείας και όλους τους συνεργάτες του αλλά και να ευχαριστήσω το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για τον άψογο τρόπο που κάνουν τους εμβολιασμούς.

Ο τόπος μας θα πάει μπροστά, θα πετύχουμε αυτό που πρέπει την ανοσία της αγέλης εάν όλοι εμπιστευτούμε τα αδειοδοτημένα εμβόλια και προχωρήσουμε στους απαραίτητους εμβολιασμούς».

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE