Στην Αθήνα για συνάντηση με Μητσοτάκη ο Αβέρωφ

Στην Αθήνα για συνάντηση με Μητσοτάκη ο Αβέρωφ

Για την Αθήνα αναχωρεί την Τετάρτη ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού Αβέρωφ Νεοφύτου όπου και θα έχει επίσημη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας Κυριάκο Μητσοτάκη.  

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΗΣΥ, ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού θα μεταφέρει στον Έλληνα Πρωθυπουργό τις ευχαριστίες του για τη στήριξη της Ελλάδας στις θέσεις της Κύπρου αναφορικά με τη βάση λύσης του Κυπριακού αλλά και θα συζητήσει με τον κ. Μητσοτάκη τις μετέπειτα κινήσεις όσον αφορά τις εκτός πλαισίου των ψηφισμάτων των Ηνωμένων Εθνών θέσεις της Τουρκίας και του Ερσίν Τατάρ, όπως διατυπώθηκαν στην άτυπη διάσκεψη της Γενεύης.
 
Ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού θα επιστρέψει στην Κύπρο αυθημερόν.
 
ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.