Στην Αθήνα για συνάντηση με Μητσοτάκη ο Αβέρωφ

Στην Αθήνα για συνάντηση με Μητσοτάκη ο Αβέρωφ

Για την Αθήνα αναχωρεί την Τετάρτη ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού Αβέρωφ Νεοφύτου όπου και θα έχει επίσημη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας Κυριάκο Μητσοτάκη.  

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΗΣΥ, ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού θα μεταφέρει στον Έλληνα Πρωθυπουργό τις ευχαριστίες του για τη στήριξη της Ελλάδας στις θέσεις της Κύπρου αναφορικά με τη βάση λύσης του Κυπριακού αλλά και θα συζητήσει με τον κ. Μητσοτάκη τις μετέπειτα κινήσεις όσον αφορά τις εκτός πλαισίου των ψηφισμάτων των Ηνωμένων Εθνών θέσεις της Τουρκίας και του Ερσίν Τατάρ, όπως διατυπώθηκαν στην άτυπη διάσκεψη της Γενεύης.
 
Ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού θα επιστρέψει στην Κύπρο αυθημερόν.
 
ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.