Δύο χρόνια ΓεΣΥ - Το μήνυμα του Υπουργού Υγείας: 'Είναι ένα έργο πνοής για την Κύπρο'

Δύο χρόνια ΓεΣΥ - Το μήνυμα του Υπουργού Υγείας: 'Είναι ένα έργο πνοής για την Κύπρο'

Έχουην περάσει δύο χρόνια από την εφαρμογή του ΓΕΣΥ και ο υπουργός Υγείας Κωνσταντίνος Ιωάννου, μέσω ανάρτησής του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έδωσε το δικό του μήνυμα. 

Ο Υπουργός έγραψε: "Δύο χρόνια μετά, είμαστε βέβαιοι για την πορεία που ακολουθούμε, ατενίζουμε το μέλλον του ΓεΣΥ με αισιοδοξία και αισθανόμαστε περήφανοι ότι παρά τις δυσκολίες, κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες, υλοποιήσαμε την απόφαση για τη μεγάλη μεταρρύθμιση στο χώρο της υγείας.Το ΓεΣΥ είναι ένα έργο πνοής για την Κύπρο, το οποίο θα κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας και στις επόμενες γενιές".

Η ανάρτηση του: 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.