Γέμισαν ζωή ξανά τα νυχτερινά κέντρα – Βγήκαν για ποτό το Σαββατόβραδο οι Κύπριοι – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Γέμισαν ζωή ξανά τα νυχτερινά κέντρα – Βγήκαν για ποτό το Σαββατόβραδο οι Κύπριοι – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Την μεγάλη επιστροφή των νυχτερινών κέντρων αναψυχής απόλαυσαν οι Κύπριοι.

Μια επιστροφή που περίμεναν τόσο και οι θαμώνες αλλά περισσότερο οι ιδιοκτήτες των υποστατικών, τα περισσότερα εκ’ των οποίων ήταν κλειστά από τον περασμένο Μάρτιο.

Χθες (13/06), ήταν το πρώτο Σάββατο μετά την επαναλειτουργία τους αλλά επίσης και το πρώτο Σάββατο που δεν υπήρχε ‘κέρφιου’ (απαγόρευση κυκλοφορίας) έτσι όλη πήγαν να απολαύσουν το ποτό τους χωρίς το άγχος ότι πρέπει να επιστρέψουν στο σπίτι μια συγκεκριμένη ώρα.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες:

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.