Ο Κωνσταντίνος Ιωάννου ανέφερε πως «θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σας όπως πάντοτε, έχω εκφράσει την επιθυμία μου να αποχωρήσω από τη θέση του Υπουργού Υγείας. Θεωρώ ότι έχω υλοποιήσει τον βασικό στόχο μας που ήταν το ΓεσΥ. Εδώ και δύο χρόνια λειτουργεί και ανταποκρίνεται. Δεν είμαι σε θέση να σας απαντήσω σε κάτι άλλο για το αν έχω προτείνει κάποιον άλλο σε αυτή τη θέση. Είναι απόφαση του Προέδρου αν θα αποδεχθεί αυτό που του είπα. Αυτό που χρειάζεται είναι επιμονή και υπομονή για να έχει κάποιος αυτή τη θέση».
Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.