Χαλάρωση των μέτρων στην Ελλάδα - Τέλος το κέρφιου, φεύγουν οι μάσκες

Χαλάρωση των μέτρων στην Ελλάδα - Τέλος το κέρφιου, φεύγουν οι μάσκες

Τη χαλάρωση μιας σειράς μέτρων που σχετίζονται με την επιδημιολογική αντιμετώπιση του κορωνοϊού, ανακοίνωσε η ελληνική κυβέρνηση, μέσω του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά. 

Συγκεκριμένα, καταργείται από αύριο Πέμπτη 24 Ιουνίου η χρήση της μάσκας σε εξωτερικούς χώρους όπου δεν υπάρχει συγχρωτισμός, ενώ διατηρείται η χρήση αυτής σε εσωτερικούς χώρους και σε χώρους όπου υπάρχει συγχρωτισμός.

Επίσης από τη Δευτέρα 28 Ιουνίου, αίρεται η νυχτερινή απαγόρευση κυκλοφορίας. Καταργείται η υποχρέωση διεξαγωγής self-test για τους πλήρως εμβολιασμένους, ενώ στην εστίαση ανεβαίνει το ανώτατο όριο παρουσίας σε ένα τραπέζι σε 10 άτομα. Ακόμα, το ανώτατο όριο ατόμων στις δεξιώσεις θα είναι μέχρι 300 καλεσμένοι, ενώ στις οργανωμένες πλαζ επιτρέπονται 120 άτομα ανά 1000 τμ επιφάνειας.

ΠΗΓΗ: Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.