Μετακινούνται από 1η Ιουλίου τα κεντρικά ταμεία του Συμβουλίου Αποχετεύσεων Λάρνακας

Μετακινούνται από 1η Ιουλίου τα κεντρικά ταμεία του Συμβουλίου Αποχετεύσεων Λάρνακας

Μετακινούνται από αύριο Πέμπτη 1η Ιουλίου στο Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη, τα κεντρικά ταμεία του Συμβουλίου Αποχετεύσεων Λάρνακας.


Σε ανακοίνωση αναφέρεται ότι «με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, από αύριο Πέμπτη 1η Ιουλίου 2021, οι πληρωμές των αποχετευτικών τελών με φυσική παρουσία, θα γίνονται μόνο στα ταμεία του ΣΑΛ στο Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη (ΚΕΔ) Λάρνακας. Το Κέντρο βρίσκεται στην οδό Ανδρέα Μιαούλη, αριθμός 11, Πάροδος Αρχ. Μακαρίου ΙΙΙ στα τηλέφωνα 24 653896 / 24 653897)».

Σημειώνεται ότι «στο ΚΕΔ το κοινό μπορεί να προχωρήσει στην έκδοση βεβαιώσεων για σκοπούς μεταβίβασης, αλλαγή στοιχείων επικοινωνίας, δημιουργία αυτόματης τραπεζικής εντολής για αποπληρωμή τελών και διακανονισμοί καθυστερημένων οφειλών».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση «πληρωμές για θέματα Τεχνικής Υπηρεσίας (π.χ. άδεια σύνδεσης, αίτηση για εγκατάσταση νέας Δημόσιας Υπονόμου Οικοδομής «Δ.Υ.Ο» και άλλα) θα εξακολουθούν να γίνονται αποδεχτές μόνο στα Κεντρικά Γραφεία του ΣΑΛ (Γωνία Ήρας & Φώτη Κόντογλου, τηλ. 24 815222 εσωτερικό 117).

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE