Αγία Νάπα: Κέντρο εμβολιασμού Walk- in στις 29 Ιουλίου

Αγία Νάπα: Κέντρο εμβολιασμού Walk- in στις 29 Ιουλίου

Την Πέμπτη 29 Ιουλίου θα λειτουργήσει κέντρο εμβολιασμού Walk-in στην Αγία Νάπα.


Σε γραπτή ανακοίνωση του Δήμου αναφέρεται ότι «το κέντρο εμβολιασμού Walk-in θα λειτουργήσει τόσο για τους δημότες όσο και για άλλους πολίτες που επιθυμούν να εμβολιαστούν. Το κέντρο θα λειτουργήσει την Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021, στην Κεντρική Πλατεία πλησίον της Εκκλησίας Παναγίας Αγίας Νάπας από τις 8:30 το πρωί μέχρι τις 3:00 το απόγευμα».

Προστίθεται ότι «το παρών τους στην έναρξη λειτουργίας του κέντρου, ώστε να επιβλέψουν τους εμβολιασμούς, θα δώσουν ο Υπουργός Υγείας Μιχάλης Χατζηπαντέλας και ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας Χρίστος Ζαννέττου».

Σημειώνεται ότι όλοι όσοι προσέρχονται στο κέντρο για εμβολιασμό θα πρέπει να προσκομίζουν το δελτίο ταυτότητας τους.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.