Κι όμως γίνεται: Αυτά είναι τα δυο αλκοολούχα ποτά που αδυνατίζουν

Κι όμως γίνεται: Αυτά είναι τα δυο αλκοολούχα ποτά που αδυνατίζουν

Συνήθως τα αλκοολούχα ποτά παχαίνουν και όσοι ξεκινούν δίαιτα τα αφαιρούν εντελώς από την διατροφή τους ή τα καταναλώνουν σε μικρές ποσότητες. Πρόσφατα όμως επιστήμονες ανακοίνωσαν πως υπάρχουν δυο αλκοολούχα ποτά που όχι μόνο δεν σε παχαίνουν αλλά βοηθούν κιόλα στο αδυνάτισμα.

Σύμφωνα λοιπόν με την Αμερικανική Χημική Εταιρία, τα αλκοολούχα ποτά που δεν αυξάνουν το βάρος σου, είναι η τεκίλα και το τζιν. Η τεκίλα μειώνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και παράλληλα έχει πολύ λιγότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα ποτά. Μάλιστα, ύστερα από έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε ποντίκια, διαπιστώθηκε πως η τεκίλα βοηθά και στην απώλεια βάρους.

Από την άλλη, το τζιν ενισχύει τον μεταβολισμό και βοηθά το σώμα μας να κάψει περισσότερες θερμίδες. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο Sigulda της Λετονίας, το τζιν μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό κατά 17% έως και μια ώρα μετά την κατανάλωσή του.

Αν λοιπόν σκέφτεστε πολλές φορές να πάρετε δεύτερο ποτό λόγω δίαιτας, αυτά τα δυο αλκοολούχα ποτά μπορούν να τη βοηθήσουν. Μην το παρακάνετε όμως…

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κρίσιμο σταυροδρόμι για το Κυπριακό - Τι θα κριθεί στην επόμενη συνάντηση

Κρίσιμο σταυροδρόμι για το Κυπριακό - Τι θα κριθεί στην επόμενη συνάντηση

Νέα δεδομένα φαίνεται να διαμορφώνονται στο Κυπριακό, καθώς στο προσκήνιο επανέρχεται η συζήτηση για το πλαίσιο μιας ενδεχόμενης επαναδιαπραγμάτευσης, με το περιεχόμενο της λύσης, τα μεταβατικά στάδια και τα πρακτικά βήματα που θα μπορούσαν να διευκολύνουν την καθημερινότητα των δύο κοινοτήτων να αποκτούν ιδιαίτερη σημασία.

BEST OF TOTHEMAONLINE