Απεβίωσε 49χρονος με COVID-19 στα κατεχόμενα

Απεβίωσε 49χρονος με COVID-19 στα κατεχόμενα

Ακόμα ένας ασθενής με COVID-19 απεβίωσε στα κατεχόμενα. Πρόκειται για τον 43ο θάνατο ανθρώπου, που προσβλήθηκε από τον ιό, ο οποίος καταγράφεται στις κατεχόμενες περιοχές της Κύπρου.


Ο ασθενής νοσηλευόταν σε Μονάδα Εντατικής Φροντίδας από τις 9 Αυγούστου.

Σύμφωνα με το "υπουργείο υγείας" πρόκειται για 49χρονο ,ο οποίος αντιμετώπιζε και άλλα προβλήματα υγείας.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Λετυμπιώτης: «Όχι σε δημιουργικές ασάφειες και χαλαρές λύσεις» – Το παρασκήνιο για το Κυπριακό και η απάντηση στον Φιντάν

Λετυμπιώτης: «Όχι σε δημιουργικές ασάφειες και χαλαρές λύσεις» – Το παρασκήνιο για το Κυπριακό και η απάντηση στον Φιντάν

Σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο σταυροδρόμι εισέρχεται το Κυπριακό, με τις επόμενες εβδομάδες να χαρακτηρίζονται ως καθοριστικές για την πορεία των πραγμάτων.

BEST OF TOTHEMAONLINE