Απεβίωσε 49χρονος με COVID-19 στα κατεχόμενα

Απεβίωσε 49χρονος με COVID-19 στα κατεχόμενα

Ακόμα ένας ασθενής με COVID-19 απεβίωσε στα κατεχόμενα. Πρόκειται για τον 43ο θάνατο ανθρώπου, που προσβλήθηκε από τον ιό, ο οποίος καταγράφεται στις κατεχόμενες περιοχές της Κύπρου.


Ο ασθενής νοσηλευόταν σε Μονάδα Εντατικής Φροντίδας από τις 9 Αυγούστου.

Σύμφωνα με το "υπουργείο υγείας" πρόκειται για 49χρονο ,ο οποίος αντιμετώπιζε και άλλα προβλήματα υγείας.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού μόλις 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό.