Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με το ΓΤΠ, ο κ. Ακάρ συναντήθηκε με τον «υπουργό εξωτερικών», Ταχσίν Ερτουγρούλογλου στο περιθώριο της 15ης διεθνούς έκθεσης αμυντικής βιομηχανίας στην Κωνσταντινούπολη, και συζήτησαν «διμερή» θέματα, τη συνεργασία μεταξύ τους, καθώς και θέματα περιφερειακής άμυνας και ασφάλειας.
Διατυπώνοντας εκ νέου τον ισχυρισμό ότι η Τουρκία θα συνεχίσει να υπερασπίζεται τα δικαιώματα και το δίκαιο του ψευδοκράτους χρησιμοποιώντας, όπως πάντα, τα εγγυητικά της δικαιώματα, ο Ακάρ υποστήριξε ότι κανείς και με κανένα τρόπο δεν θα τα παραβιάσει αυτά και κατέληξε λέγοντας ότι η θέση τους είναι η ίδια όπως ήταν και το 1974.
ΑΠΟ ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




